Toyota RAV 4 VVT-i 2,0 - recenze, uživatelský test
70 %
Při výběru nového auta bylo rozhodujícím faktorem, aby mělo náhon 4x4 a tedy jsem začal přemýšlet o SUVčku protože nebydlím ve městě a cesta ke mně není upravená asfaltka. Stejně tak jsem ale zase nechtěl, aby se auto na silnici hůře ovládalo a stejně tak, aby mělo dieselový motor. Vlastnosti a vybavení nového auta tedy muselo nutně odpovídat těmto dvou faktorům. Po delším zvažování jsem se nakonec rozhodl pro Toyotu RAV 4, která sice měla za sebou již tři roky a 120 tisíc najetých kilometrů, ale nadruhou stranu jí nabízel autorizovaný bazar a celkově se mi zdála jako nejpřijatelnější ze všech vyhovujících vozidel. Při koupi bylo auto v parádním stavu, nijak poškozené a prakticky nebylo ani poznat, že by ho již někdo přede mnou používal. Auto má kroutící moment 50/50 a diferenciál má pouze omezený prokluz. Sice není žádná redukce, ale i tak se to dá zvládnout. Motor je benzíňák VVT-i s obsahem 2 l a na jeho výkonnost si nelze stěžovat. Spotřeba 8,4 litrů na sto kilometrů také není nic hrozného a to i když se při svižnější jízdě na dálnici o nějakou tu desetinu navýší. Nádrž má objem 67 litrů. V autě je zabudovaná manuální klimatizace a nechybí ani centrál na dálku, přední mlhovky či volant nastavitelný v jedné ose.
Shrnutí auto recenze Toyota RAV 4 VVT-i 2,0
Hodnocení
Jízdní vlastnosti
Komfort
Praktičnost
Celkové hodnocení v procentech pro Toyota RAV 4 VVT-i 2,0
70% ze 100%Klady
- pěkné a svižné auto,- pohldí,
- prostor,
- bezpečnost