Land Rover Freelander 2.0TD4 - recenze, uživatelský test
97 %
Možná jsem měl štěstí,ale je to mé třetí vozidlo anglické výroby a dosud mě nepotkala jediná provozní závada. Dodržuji pravidelné servisní prohlídky po 20000km(cena ve značkovém servise cca 6-8000kč dle rozsahu provedení). Doposud vyměněny z důvodu běžného opotřebení provozem 2x brzdové destičky,1x přední kotouče a preventivně střední díl kardanu(visco)na 100000km,tak jak zkušenosti uživatelů doporučují.Kvalitní pneu Michelin celoroční vzorek měněny po 68000km při zbytkovém dezénu 2,3mm na předku a 2,6mm na zadní nápravě. Akumulátor původní 6 let starý,startuje na první otočení v -27C.Není to žádný závodník,ale poskytuje velmi komfortní jízdu a slušný zátah při předjíždění.
Průměrná spotřeba v kombinovaném režimu je do 7 litrů nafty.Motor od BMW je dostatečně silný a příjemný na jízdu do cca 170km/h. Jízda na mokré i zasněžené vozovce je perfektní,auto sedí jak přibité.
Shrnutí auto recenze Land Rover Freelander 2.0TD4
Hodnocení
VysokáJízdní vlastnosti
výbornéKomfort
Lépe jsem si vybrat nemohlPraktičnost
vysokáCelkové hodnocení v procentech pro Land Rover Freelander 2.0TD4
97% ze 100%Klady
- spotřeba,- jízdní vlastnosti,