Proč se Volvo již nebude účastnit světových autosalonů?
Na světových autosalonech již nebudou k vidění modely švédské automobilky Volvo. Firma se rozhodla jít zcela jiným směrem prezentace svých vozů. Zajímá vás jakým?
Virtuální prezentace vozidel Volvo
Žádné světové autosalony konané v Ženevě, Paříži, Frankfurtu, Tokiu nebo Detroitu nepřiměly automobilku Volvo k další její účasti. Ušetřené peníze hodlá investovat do zcela jiné formy prezentace. Podle prodejního a marketingového manažera značky Alaina Vissera je účinkování na výstavách a přehlídkách vozů jen vyhazováním nemalých finančních částek. Ty hodlá švédské Volvo raději vložit do online marketingu, kde vidí větší potenciál ke komunikaci se svými zákazníky. Je pravdou, že ne každý se může na některý vybraný autosalon vydat po vlastní ose. I to byl možná hlavní důvod změny, která tak bude směřována na internetovou prezentaci a především sociální sítě. Je to podle vás dobrý nápad?
Zdroj: Volvo, Foto: foter.com