Toyota RAV 4
Nejhledanější recenze a uživatelské testy teréních aut
Toyota RAV 4 2.0 D-4D
Motor. Sice výkon 85 kW není nijak závratný, ale Ravce to na svižné rozhýbání stačí. Výkon je přenášen na všechna čtyři kola pětistupňovou manuální převodovkou. Točivý moment 250 N/m je k dispozici v rozmezí 1800 – 3000 ot/min. Takže tento motor můžu do Ravky jen doporučit, disponuje dobrým zátahem, celkově slušnou dynamikou a dobrou spotřebou. Spotřeba. Na takto velký a těžký vůz s trvalým náhonem 4x4, s velkým čelním odporem až zárážející.…
Zobrazit víceToyota RAV 4 2.0
S RAVkou je fakt povedené svezení. Hlavně s ní jezdí přítelkyně, ale ěnkolikarát jsem měl možnost se svézt také. Auto má dobrou dynamiku, povedený interiér, který je dohlučněný. Parádně se řídí, vše jde lehce, včetně řazení. Konečně sedačky, které mi sednou na zadek. jsou příjemné, potažené kvalitním čalouněním a mají boční vedení. Když si je ideální nastavíte, tak bolest zad z delšího řízení je pryč. Přístrojová deska má zpracování z…
Zobrazit víceToyota RAV 4 VVT-i 2,0
Při výběru nového auta bylo rozhodujícím faktorem, aby mělo náhon 4x4 a tedy jsem začal přemýšlet o SUVčku protože nebydlím ve městě a cesta ke mně není upravená asfaltka. Stejně tak jsem ale zase nechtěl, aby se auto na silnici hůře ovládalo a stejně tak, aby mělo dieselový motor. Vlastnosti a vybavení nového auta tedy muselo nutně odpovídat těmto dvou faktorům. Po delším zvažování jsem se nakonec rozhodl pro Toyotu RAV 4, která sice měla za…
Zobrazit víceToyota RAV 4 2.0
RAVka je zajímavé auto, spíše vhodné pro něžnější pohlaví. Auto není tak velké, jak by se mohlo zdát. Má však zajímavě řešený design, pěkný interiér a vcelku dobře se s ním cestuje. Koupil jsem ho přítelkyni a ta si auto nemůže vynachválit. Motor je dvoulitr v benzínu s 95 kw a musím říct, že je auto docela živé. Spotřeba se v průměru pohybuje mezi 7 až 8 litry na 100 km. Nevýhodu vidím v odhlučnení, v kabině je slyšet docela dost hukot…
Zobrazit víceToyota RAV 4 2.0
Dlouho už jsem toužil přesedlat z combi do SUVčka a nakonec jsem si pořídil tenhle vůz. Na první pohled působí velice luxusně. Ono tomu je i tak když si nasednete dovnitř, je to prostě velice pohodlný vůz, jízdu v něm si užívám a dokážu se i při ní pěkně z relaxovat. Ovládání vozidla je velmi dobré, na silnici nelítá, v zatáčkách sedí, ve městě na dlažbe dobře tlumí hluk, ovšem na dálnici při velké rychlosti vytváří vůz pískavý zvuk od…
Zobrazit víceToyota RAV 4 2.0
Ravku jsem koupil své přítelkyni, hrozně se jí líbila a musím říct, že občas se s ní svezu i já. Moc se mi líbí pohodlné sezení, vpředu je docela dost místa, vzadu už je to slabší a vyšší postavy budou mít trošku problém. Ačkoliv je interiér hezky zpracovaný, působí poněkud laciným dojmem. Proti chodu motoru, zatáhu a reakci nemám jedinou výtku. Byl jsem mile překvapen, jak dokáže motor ihned zabrat v případě zrychlení. Samozřejmě, že každý…
Zobrazit víceToyota RAV 4 2.0
Požadavky na další ojetý vůz byly takové, že jsem chtěl prostorné auto s dostatečným zrychlením a solidními jízdními vlastnostmi. Podmínkou byl také benzínový motor. Po různých debatách a zjišťováni si informací na internetu jsem se rozhodl pro RAVku. je to auto se tsálým pohonem 4x4 s rozdělením kroutícího momentu 50/50, bez redukce a uzávěrek diferenciálu. Uzávěrku nepotřebuji, redukce tam být mohla, ale není to zase takový problém. Při…
Zobrazit víceToyota RAV 4 2.0
S autem jsem až na pár detailů hodně spokojený. Mám ho ve verzi Lux, takže téměř plná výbava. Oproti té nejvyšší výbavě chybí DVD systém, navigace a parkovací kamera. Potahy jsou kombinací kůže a alcantary, což je něco jako syntetický semiš. Celkový vzhled vozu podtrhuje nová mřížka chladiče. Interiér je po designové stránce pěkně provedený, zpracování je kvalitní, plasty dobře lícují, není slyšet nějaké vrzání nebo tak něco. Prostoru je v…
Zobrazit více