Opel
Nejhledanější recenze a uživatelské testy teréních aut
Opel Frontera 2,2
Fronteru jsem pořídil jako nepojízdnou (spojka) a delší dobu odstavenou. Výměna spojky a po 3500 km po zadření motoru na klice i výměna motoru, najel jsem s ní cca 120000 Km, už při pořízení instalováno LPG. Průběžné opravy a údržba (alternátor, těsnění pod hlavou, rozvody, brzdy včetně pístků, trochu klempířiny...) Používám hlavně pro práci - jsem geodet, tedy i jízdy v terénu, občas tahám podval (s ním je podstatně línější). S autem jsem…
Zobrazit víceOpel Frontera 2.2
Auto kupované v bazaru, kde mi k pořízení také vyměnili náplně filtrů, které byli už trochu zašlé. Po dalších 30 tisících najetých kilometrech jsem byl trochu ťuknutý na parkovišti a proto byla nutná výměna předního nárazníku i pravého světla, které bylo prasklé. To však šlo na účet viníka nehody. Jinak jsem se zatím se žádnou větší závadou nesetkal, což je docela úctyhodný výkon, když pomyslím, že auto má najeto již 170 000 km. Drobnosti jako…
Zobrazit víceOpel Frontera 2.2
Fronteru v offroadu jsem zakoupil před pár lety, když jsme potřebovali do domácnosti druhé auto. Ač se měl tehdy vyhlídnuté jiné kousky, tak nakonec mi do oka padla právě tato Frontera a to možná i proto, že jeden známej se jí zbavoval a tím pádem jsem jí levněji dostat nemohl. K rozhodnutí vzít jí navíc přispěla i celkem slušná vybavenost, která počítala s věcmi jako je klimatizace, centrální zamykání, airbagy, abs a podobně. Jelikož bydlíme…
Zobrazit víceOpel Frontera 2.2
Miluju offroad a vše s tím spojené, proto jsem si chtěl koupit ještě druhé auto (první mám oktávku II 1.9 TDi), abych upotřebil své tužby a trošku si pohrál se svým adrenalinem. Podařil ose mi za pár kaček sehnat vcelku slušně vybavenou Fronteru, r.v. 2003. Nejvíce s ní jezdím do hor a zkouším s ní různé překážky. Prošla snad veškerým možným terénem a musím říct, že mne mile překvapila. Na silnici to s Fronetoru není žádná sláva, v terénu už…
Zobrazit víceOpel Campo 3.0 TDS
Protože pracuji v lese, auto využiju především v těžším terénu a rovněž jako pomocníka při vožení dřeva. Proč zrovna Campo? naskytla se mi možnost ho mít za pár korun. Rok sloužilo bez problémů, ale pak se začaly objevovat závady především na podvozku a karoserii. přišla prvotní koroze a problém s nápravou, respektive s kulovými čepy. Stalo se mi, že mi i prasklo rameno. možná je to i tím, že auto moc nešetřím. Každopádně uveze hodně a v…
Zobrazit více