Nový Volkswagen T-ROC zvládá město i terén
Automobilka Volkswagen tímto modelem uvedla na trh svoje zatím nejmenší SUV. Vůz kombinuje modely Polo a Golf, což přináší mnoho známých prvků. Jaké zbraně vytasil Volkswagen s modelem T-Roc?
Design exteriéru
Variabilita barvy je ohromná. Model T-Roc můžete mít v jedenácti barevných odstínech, které navíc můžete kombinovat se čtyřmi barvami střechy. K dispozici tak je čtyřiadvacet atraktivních provedení. Hlavními rysy jsou denní světlomety a blinkry zabudované přímo v nárazníku, linie připomínající kupé a jednou z hlavních charakteristik je i výrazný zadní sloupek. Boční profil vozu poté výrazně připomíná typická americká SUV, díky známému bočnímu prolisu. Charakteristická je také chromovaná lišta kopírující lišty střechy a dveří.
Design interiéru
První co vás při pohledu do interiéru zaujme je pás leskle lakovaného plastu, který interiér vpředu výrazně rozděluje. Ten můžete mít v různých barvách včetně té, kterou máte na karosérii. Příjemné je natočení středového tunelu směrem k řidiči, ke kterému je celá přístrojová deska prakticky směřována.
Tip: Více informací a fotek Volkswagenu T-ROC najdete na stránkách autorizovaného prodejce Volkswagen TUkas.
Celkově je interiér laděn do střídmějších barev a celému středovému panelu dominuje desetipalcová obrazovka disponující možností promítání na digitální štít za volantem. malou nevýhodou může být přemíra plastů, kterých v interiéru naleznete opravdu hodně, ovšem dobře zpracovaných.
Podvozek a jízda
T-Roc mile překvapil podvozkem, který není zdaleka tak tvrdý, jak by se od SUV dalo očekávat. Dokáže se pohupovat na asfaltových vlnách, ale do zatáček se příliš nenaklání. Navíc je podvozek velmi dobře odhlučněný a do interiéru se nepřenášejí žádné zpětné rázy. Díky širším pneumatikám nebudete mít problém ani v zatáčkách, které budete projíždět překvapivě lehce.
Prostor a praktičnost
Dá se říct, že uvnitř je mnohem více prostoru, než by se mohlo zdát. Na předních sedadlech je místa mnoho a dozadu si pohodlně sednou dva dospělí lidé i s rezervou na nohy. Také kufr o objemu 445 litrů (1290 po sklopení sedaček) je zcela dostačující, disponující falešným dnem na umístění rezervy, nářadí a povinné výbavy. Pro převoz delších materiálů také potěší praktický prostor mezi zadními sedadly.
Motorizace
Jak je u Volkswagenu již zvykem, motorová paleta je pestrá. Základem je litrový tříválec s výkonem 85 kW, jenž se páruje se šestistupňovou manuální převodovkou. Silnější variantou je patnáctistovka TSI se 110 kW a vrchol zážehové nabídky tvoří dvoulitr s výkonem 140 kW, který se dodává s pohonem všech kol a automatickou převodovkou DSG.
Pokud toužíte po naftě, model T-ROC můžete také mít se vznětovým motorem 2.0 TDI s pohonem všech čtyř kol.
Technická data
- Šířka: 1010mm
- Délka: 780mm
- Výška: 420mm
Plusy a mínusy
+ perfektní zpracování exteriéru a interiéru
+ velká variabilita barev
+ pohodlný podvozek
+ prostorný interiér
- pro někoho více plastů
- pouze jedna TDI varianta
TIP: Pořiďte si nový Volkswagen T-ROC ještě dnes!
zdroj foto: tukas.cz