GMC Sierra prošla aerodynamickým tunelem
Automobilky v posledních letech při výrobě vozů sází nejen na snížení hmostnosti, zvýšení výkonu, zlepšení celkového vzhledu vozu, ale věnují se i aerodynamice. O tom by mohla vyprávět GMS, která do tunelu poslala model Sierra.
Aerodynamika pic-upu GMS Sierra
GMS Sierra si v tunelu nějakou tu dobu užila své, neboť i aerodynamika vozu má velký vliv na spotřebu a když GMS nechce jít cestou snížení počtu válců u svých puck-upů, musí na to jít jinou cestou. Inženýři sledovali v aeordynamické tunelu každý milimetr karoserie. A výsledek se dostavil. Spodní díl nárazníku odvádí proudící vzduch ne přímo na podvozek, ale rovnou k zemi. Upraven byl i tvar výklopných dveří, výměna se nevyhnula ani těsnění mezi korbou a kabinou.
Prvky na vylepšení aerodynamiky
Majitelé vozů si však svá auta často dovybavují různými tuningovými prvky, které však spíše uškodí a rázem dojde ke zvýšení spotřeby paliva. Lepší aerodynamice pick-upu Sierra prý pomůže i kryt korby z měkkého materiálu, případně kulaté stupačky integrované do karoserie vozu.