BUGARO a "Snowboarïáci" - z natáčení filmu (2.část)

redakce

   V polovině února byly dotočeny nosné scény se zdravým vozem a BUGARO bylo převezeno zpět do Hradce Králové. Tam se technici AUTOMAXU museli zhostit nelehkého a v dosavadní praxi ještě nerealizovaného úkolu. Podle scénáře muselo totiž vozidlo v posledních scénách filmu havarovat. Ačkoli se může zdát, že na světě nemůže být nic jednoduššího, než nabourat auto, udělat to cíleně a ublížit mu jen tak, to lecjaká povaha neskousne. Proto došlo nejprve k opatrné demontáži všech skrytých dílů, které nemusely být zničeny a potom teprve k táhlému „bourání“ auta za využití hydraulického a klempířského nářadí. Finální třešničkou na dortu poté bylo rozbití čelního okna, což si nenechal ujít sám předák dílen AUTOMAXU a šéf tohoto úkolu Petr Turnovský. Vlastnoručně se rozmáchl baseballovou pálkou (v dílenském provedení zvanou kladivo) s dlouhou násadou a 5 kg železa na jejím konci. Jak se konečná „bouračka“ povedla posuďte sami. Vozidlo bylo „nabouráno“ a zpětně provizorně oživeno tak, aby mohlo i v tomto stavu překonávat kratší vzdálenosti po vlastní ose.

Při odvozu zpět do Špindlerova Mlýna (již na odtahovce), bylo nabourané BUGARO složeno na prvním parkovišti, kde ho přebíral Radek Macál, t.č.  filmovým štábem najatý dablér „Langoše“. Předání probíhalo již v pozdně odpoledních hodinách, takže do Špindlu vjel hotový vrak auta po vlastní ose, bez světel a za mlhy. Když se z mlhy a tmy vynořila obluda nabouraného auta, údiv momentálně hlídkujících policistů byl obrovský. Po následné konfrontaci však pochopili situaci (přece jen mnoho terénních odtahovek české hory nebrázdí…) a doprovodili Radka Macála do bezpečí. Nikdo však netušil, jak se celá tato neplánovaná scéna odrazí v mysli návštěvníků a domorodců.

Na druhý den bylo překrásné počasí, slunce svítilo, Špindl byl plný lidí a doslova praskal ve švech. Pozdvižení, které nabourané BUGARO způsobilo, bylo neuvěřitelné. Místní fámy se postaraly o jasné vysvětlení tohoto plánovaného činu a celým Špindlem se stále proslýchalo: „Tak se jim to povedlo rozsekat, slyšels?“ nebo „Mě to bylo jasný hned, viděls co s tím vyváděli!“ případně „Patří jim to, vždy u filmu maj peněz dost, co to pro ně je!“.

Jiní si na projíždějící obludu za měsíc výskytu ani nestačili zvyknout, tak jen nevěřícně kroutili hlavami. Samotné točení závěrečné scény promyšlené pomsty vrahovi sněhuláků probíhalo poté v jednom natáčecím dni dle scénáře. Po pořízení závěrečných scén bylo k lítosti mnoha obdivovatelů a budoucích zákazníků tohoto vozu (zejména německy mluvících, kteří nabízeli výhodné odkoupení) BUGARO převezeno zpět do Hradce Králové, kde bylo výrobcem tohoto exotického vozu - firmou AUTO MAX CZECH uvedeno ve velice krátké době do původního stavu, aby mohl jeho další vývoj nerušeně pokračovat.

Aktuálně píšeme

Přestavba aut pro firmy, myslivce či dobrodruhy | 20.12.2023

Kontrolky v autě - které jsou důležité a co dělat když svítí | 31.10.2022

Jak si užít jízdu v terénním voze bezpečně? Tohle je naše rada | 21.09.2022

Foto




Komentáře ke článku

Vožit nový komentář




pátý den v týdnu

BAZAR VOZŮ 4x4 A SUV

do
do

MENU

Dříve než vyjedete do terénu, musíte se prokousat městem. Sledujte webkamery na motoristickém portálu Chcižít.cz.

Vyrobil INET-SERVIS.CZ | 2012 - 2024 | nastavení cookies